Aloittelijan crosstraining: AMRAP - ELIXIA
Elixia.fi -sivustolle
EI LIITTYMISMAKSUA JA 1KK KAUPAN PÄÄLLE!*

Aloittelijan crosstraining: AMRAP

Kesto: 20 min // 1 minuutin tauko jokaisen kierroksen jälkeen. Tee niin monta kierrosta kuin ehdit 20 minuutissa.

SATS Elixia
SATS Elixia
06. tammikuuta 2020

Airsquat

Toistot: 15

Tärkeää huomioida: Purista polvia ulospäin ja pidä hyvä ryhti.

Yleisimmät virheet: Selkä ei ole suorana ja polvet osoittavat sisäänpäin.

Burpee

Toistot: 5

Tärkeää huomioida: Tee omassa tahdissa. Laske kädet alas ennen kuin hyppäät taaksepäin.

Yleisimmät virheet: Heittäytyminen lattiaan, jolloin käsiin kohdistuu liian kova isku.

Wallball

Toistot: 10

Tärkeää huomioida: Ota katseella seinästä kiintopiste, johon yrität osua pallolla. Pidä pallo rintaa vasten ja heitä molemmilla käsillä.

Yleisimmät virheet: Selkä ei ole suorassa, kädet ovat pallon alapuolella ja katsot alaspäin.

Soutu

Kesto: 150 m

Tärkeää huomioida: Souda aktivoiden koko kehoa, tee veto yhtä aikaa käsillä ja jaloilla. Hyödynnä koko liikerata ja vedä kohti palleaa.

Yleisimmät virheet: Liian lyhyet vedot tai liian kovat vedot, jolloin jalat jarruttavat hihnoja vasten. Tavallinen virhe on pitää kyynärpäät liian leveällä tai tehdä veto liian alas kohti vatsaa. Usein liike kohdistuu käsiin ja jalkoihin, vaikka harjoituksen pitäisi tuntua myös selässä ja vatsassa.

Tutustu valikoimaamme ja kokoa oma jäsenyytesi

Liity jäseneksi

Harjoittelu

Lue lisää aiheesta Harjoittelu →