Kirjaudu
Valitse kuntosali
ELIXIA-jäsenyydet
  • Harjoittelu
    Kuntosaliharjoittelu
    SATS Online
    Treeniohjelmat
    Liikepankki
  • Ryhmäliikunta
    Varaa ryhmäliikuntatunti
    ELIXIAn ryhmäliikuntatunnit
  • PT
    Personal Training
    Boot Camp
  • Saunat
    ELIXIA-sovellus
    Lastenhoito
    Liikuntaedut
  • Jäsenemme
    PT-tarinat
    Haastattelut
    Tarinat
  • Treeni ja treenivinkit
    Voimaharjoittelu
    Inspiroidu
    Harjoittelu ja kuukautiskierto
    Raskauden aikana & jälkeen
    Jooga & liikkuvuus
    Kestävyysharjoittelu
    Painonpudotus
    Kiinteytyminen
    Aloita treenaaminen
    Fysioterapia
  • Ravinto ja hyvinvointi
    Ruokavalio ja ravitsemus
    Reseptit
  • Hyvinvointi
    Älykäs työnantaja
    Onnelliset työntekijät
Asiakas­palvelu
Kirjaudu
Liity jäseneksiKirjaudu
  1. Asiakas­palvelu
  2. Maksut
  3. Laskutus

Laskutus

Haluamme tarjota sinulle parhaan mahdollisen treenikokemuksen ja varmistaa samalla, että palvelumme kehittyvät ja säilyttävät korkean laatunsa. Tässä ovat tärkeimmät syyt siihen, miksi jäsenmaksuasi saatetaan tarkistaa:

Hinnan tarkistus vastaamaan nykyisiä jäsenhintoja

Niiden jäsenten, joiden jäsenmaksu eroaa merkittävästi nykyisistä hinnoistamme, jäsenmaksu voidaan tarkistaa. Tämä auttaa varmistamaan oikeudenmukaisen hinnoittelun ja ylläpitämään treenipalveluidemme laatua. Saat aina ilmoituksen sähköpostitse, mikäli tämä koskee sinua, jäsenyysehtojemme mukaisesti (kohta 7.6.1).

Inflaatiotarkistus

Hintoja voidaan myös tarkistaa kuluttajahintaindeksin (CPI) muutosten perusteella. Se mittaa inflaatiota Suomessa. Inflaatio kuvastaa tavaroiden ja palveluiden hintojen yleistä nousua ajan myötä. Tämä tarkistus varmistaa, että voimme kattaa palveluidemme toimintaan ja kehittämiseen liittyvät lisääntyneet kustannukset. Uusi summa näkyy kuukausilaskullasi jäsenyysehtojemme mukaisesti (kohta 7.6.1).

Arvostamme ymmärrystäsi ja odotamme innolla, että voimme jatkossakin tarjota sinulle inspiroivan ja monipuolisen treenikokemuksen.

Kysymyksiä ja vastauksia inflaatiokorotuksesta
Kysymyksiä ja vastauksia hinnankorotuksesta
Omat sivut

Viimeksi päivitetty: 19.12.2024
Miksi jäsenhintani on noussut?

Maksu erääntyy joka kuukauden 20. päivä, ja valittavana on seuraavat maksutavat:

Korttimaksu

Voit hallinnoida/muuttaa maksutapaa Omilla sivuillasi.

Kuluton e-lasku tai paperilasku

Voit aktivoida e-laskusopimuksen kätevästi omassa verkkopankissasi. Huomioithan, että mikäli et aktivoi e-laskusopimusta, vastaanotat laskut paperimuodossa ja laskulle lisätään paperilaskutuslisä 2,45 €/lasku.

Omat sivut

Viimeksi päivitetty: 18.03.2025
Kuinka ja milloin kuukausittainen jäsenmaksu maksetaan?

Meillä voit maksaa seuraavilla etuuksilla:

  • Smartum

  • Edenred

  • ePassi

HUOM! Verkkokaupan ensimmäinen veloitus tapahtuu aina verkkokaupan tarjoamilla maksutavoilla. Tämän jälkeen voit maksaa jäsenyyden harjoitusmaksuja työnantajasi myöntämillä etuuksilla.

Maksusuoritukset tehdään aina keskuksen vastaanotossa paikan päällä. Maksettu summa lisätään jäsentilille, jossa se huomioidaan tulevien kuukausien harjoitusmaksuissa, ts. emme lähetä lainkaan laskua, niin pitkälle kuin maksettu saldo riittää. Huomioithan, että muodostunut ja lähetetty lasku tulisi maksaa sellaisenaan laskussa olevilla maksutiedoilla.

Liikuntaetuudet ovat aina henkilökohtaisia, eikä niillä ole mahdollista maksaa toisen henkilön jäsenyyttä.

Emme vastaanota vanhentuneita liikuntaetuja.


Viimeksi päivitetty: 20.03.2025
Työnantajan myöntämät liikunta- ja kulttuurietuudet

Näet maksuhistoriasi Omilla sivuillasi, mistä pystyt myös halutessasi tulostamaan ja lataamaan maksukuitit PDF-tiedostona. Tiesitkö, että voit myös ladata kuitin koko vuodesta? Se on nyt saatavilla samalla sivulla. Huomioithan, että maksamisen jälkeen kuitin näkyminen voi viedä jopa 3 arkipäivää.

Omat sivut

Viimeksi päivitetty: 20.03.2025
Mistä löydän maksuhistoriani ja maksukuitit?

Syitä voi olla useita, miksi olet saanut maksettavaksi suuremman summan:

Uusi jäsenyys

Käytössämme on etukäteislaskutus ja tämä tarkoittaa, että ensimmäinen maksusi sisältää kuluvan kuukauden aktiiviset päivät, seuraavan kuukauden maksun sekä mahdollisen aloitusmaksun. Tämän jälkeen seuraavat maksut koskevat vain yhtä kuukautta kerrallaan.

Muutettu jäsenyys

Jos olet päivittänyt jäsenyytesi, veloitamme maksut sekä muutospäivästä alkaen että seuraavasta maksujaksosta.

Jäädytys purettu

Jos olet aktivoinut jäsenyytesi ennen jäädytysajanjakson päättymistä, veloitamme maksut siitä päivästä alkaen, jolloin avaat jäsenyytesi, ja seuraavan kuukauden loppuun asti.

Ostetut PT-palvelut

Jos olet ostanut PT-palveluita osamaksulla, laskutamme nämä kuukausittaisen jäsenmaksun yhteydessä.


Viimeksi päivitetty: 20.03.2025
Miksi olen saanut maksettavaksi suuremman summan tässä kuussa?

Etkö löydä etsimääsi?

Poikkeusaukioloajat: 9.5 klo 9:00 - 15:00

Maanantai - Torstai: 12:45 - 15:45

Perjantai: 8:30 - 15:00

Et ole antanut suostumustasi toiminnallisiin evästeisiin, jotka ovat tarpeellisia live chatin käyttämiseen. Voit säätää evästeasetuksiasi ja käyttäjäkokemusta napsauttamalla evästettä vasemmassa alakulmassa.
Vastaamme kyselyysi kahden arkipäivän kuluessa.
Yhteydenottolomakkeeseen

Maanantai - Torstai: 8:30 - 12:00

Perjantai: Suljettu

Kiinteästä verkosta 8,35 snt/puh 16,69 snt/min, matkapuhelimesta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min, ulkomailta tavallinen ulkomaanpuheluhinta

+358 942 451 355

ELIXIA

  • Tämä on SATS Group
  • ELIXIA YRITYSPALVELUT
  • Töihin ELIXIAlle
  • Media
  • ELIXIA Rewards
  • Investor
  • WhistleBlower
  • Kuntokeskukset
  • Etsimme liiketiloja

Palvelut

  • Varaa ryhmäliikuntatunti
  • Ryhmäliikuntatunnit
  • Personal Training
  • Boot Camp
  • Liikepankki
  • Kuntosaliharjoittelu
  • SATS Online
  • Treeniohjelmat

Inspiroidu

  • Jäsenemme
  • Treeni ja treenivinkit
  • Ravinto ja hyvinvointi
  • Hyvinvointi

Tuki

  • Tietosuojaseloste
  • Ota yhteyttä asiakaspalveluun
  • Kirjaudu
  • Säännöt ja ehdot
Copyright © ELIXIA 2014 - 2025 • Näin käsittelemme evästeitä ja henkilötietoja.