Liity jäseneksi
Valitse kuntosali
ELIXIA-jäsenyydet
  • Harjoittelu
    Kuntosaliharjoittelu
    SATS Online
    Treeniohjelmat
    Liikepankki
  • Ryhmäliikunta
    Varaa ryhmäliikuntatunti
    ELIXIAn ryhmäliikuntatunnit
  • PT
    Personal Training
    Boot Camp
  • Saunat
    ELIXIA-sovellus
    Lastenhoito
    Liikuntaedut
  • Jäsenemme
    PT-tarinat
    Haastattelut
    Tarinat
  • Treeni ja treenivinkit
    Voimaharjoittelu
    Inspiroidu
    Harjoittelu ja kuukautiskierto
    Raskauden aikana & jälkeen
    Jooga & liikkuvuus
    Kestävyysharjoittelu
    Painonpudotus
    Kiinteytyminen
    Aloita treenaaminen
    Fysioterapia
  • Ravinto ja hyvinvointi
    Ruokavalio ja ravitsemus
    Reseptit
  • Hyvinvointi
    Älykäs työnantaja
    Onnelliset työntekijät
Asiakas­palvelu
Kirjaudu
Liity jäseneksiKirjaudu

Kysymyksiä ja vastauksia hinnankorotuksesta

Täältä löydät vastauksia mahdollisiin kysymyksiisi liittyen hinnantarkistuksiin.

Miksi minulle on tehty hinnantarkistus? 

Jotta voimme ylläpitää monipuolista palvelutarjontaa ja kehittää palveluitamme myös tulevaisuudessa, on tärkeää, että jäsenemme maksavat saman verran samoista palveluista ja tuotteista. Tämän vuoksi korotamme sellaisten jäsenten hintoja, joiden kuukausihinnat poikkeavat huomattavasti listahinnoistamme.

Miten uusi hinta näkyy laskutuksessa? 

Uusi hinta huomioidaan automaattisesti seuraavassa laskutuksessa. Mahdollisten maksuongelmien välttämiseksi, suosittelemme varmistamaan verkkopankistasi, että e-laskun mahdollisen automaattiveloituksen raja on riittävän suuri, jotta maksu onnistuu. Mikäli käytössäsi on korttimaksu, suosittelemme tarkistamaan, että korttiveloituksen raja on riittävä uuteen jäsenmaksuun nähden. Tämä on helppo tehdä verkkopankissa.

Kuinka voin muuttaa jäsenyyttäni? 

Voit tehdä muutoksia jäsenyyteesi milloin tahansa Omilta sivuilta. Lisätessäsi palveluita jäsenyyteesi muutos tulee voimaan välittömästi, ja sinua laskutetaan muutoksesta muutospäivästä alkaen seuraavan laskutusjakson loppuun saakka. Palveluita irtisanottaessa tulee muutos voimaan seuraavan kalenterikuukauden lopussa.

HUOM! Jos joku muu maksaa jäsenyyttäsi, hänen on tehtävä muutokset kirjautumalla omilla tiedoillaan Omille sivuille.

Minulla on alennus, jonka haluan lisätä. Mitä teen? 

Tarjoamme alennuksia opiskelijoille ja senioreille (65 vuotta täyttäneet) sekä yritysalennuksia eri työnantajien kautta. Alennus lasketaan aina listahinnastosta. Mikäli jäsenyydessäsi on jo alennus, on se otettu huomioon jo hinnantarkistuksessa. Lisätäksesi uuden opiskelija- tai seniorialennuksen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Yritysalennuksessa ota yhteyttä työnantajaasi alennuskoodin saamiseksi ja lisää se jäsenyyteesi kirjautumalla Omille sivuille.

Minulla on ystävä, joka maksaa myös alhaista hintaa. Miksi hän ei ole saanut muutosilmoitusta? 

Tämä voi johtua useista syistä. Ystävälläsi voi esimerkiksi olla alennus työnantajansa kautta tai hänellä voi olla jäsensopimuksessa sidonnaisuusaika kesken, jolloin hänelle tehdään hinnantarkistus myöhemmässä vaiheessa.

Mitä tapahtuu lisäpalveluiden hinnoille? 

Tässä hinnantarkistuksessa ainoastaan jäsenyyden hinta muuttuu. Jos sinulla on muita palveluita (esim. lastenhoito), ei tämä muutos vaikuta niihin ja ne säilyvät jäsenyydessäsi sellaisenaan.

    ELIXIA

    • Tämä on SATS Group
    • ELIXIA YRITYSPALVELUT
    • Töihin ELIXIAlle
    • Media
    • ELIXIA Rewards
    • Investor
    • WhistleBlower
    • Kuntokeskukset
    • Etsimme liiketiloja

    Palvelut

    • Varaa ryhmäliikuntatunti
    • Ryhmäliikuntatunnit
    • Personal Training
    • Boot Camp
    • Liikepankki
    • Kuntosaliharjoittelu
    • SATS Online
    • Treeniohjelmat

    Inspiroidu

    • Jäsenemme
    • Treeni ja treenivinkit
    • Ravinto ja hyvinvointi
    • Hyvinvointi

    Tuki

    • Tietosuojaseloste
    • Ota yhteyttä asiakaspalveluun
    • Kirjaudu
    • Säännöt ja ehdot
    Copyright © ELIXIA 2014 - 2025 • Näin käsittelemme evästeitä ja henkilötietoja.