MAKSUT

Kyllä, liikunta-/virikeseteleillä ja -korteilla voit maksaa jäsenmaksuja ELIXIA -keskusten vastaanotossa. Setelit laitetaan omalle "jäsentilillesi", josta ne lyhentävät jäsenmaksuja tai Personal Training -palveluita niin kauan kuin saldoa riittää. Kun saldo loppuu, jäsenmaksujen kuukausittainen laskutus jatkuu tavalliseen tapaan. 

Mikäli tuot liikuntaseteleitä kuntokeskuksen vastaanottoon kuun viimeiseen päivään mennessä, lyhenee seuraavassa kuussa laskutettava summa liikuntaseteleiden summan mukaisesti. 

Toimitettuja liikuntaseteleitä ei voida verotuksellisista syistä palauttaa, ja tämä on syytä ottaa huomioon liikuntaseteleitä tuodessa, etenkin maksaessa suurempia summia etukäteen yhdellä kertaa.

Voit maksaa jäsenmaksusi e-laskulla, paperilaskulla, suoramaksulla tai liikunta-/virikeseteleillä. Paperilaskun laskutuslisä on 2,35 €/lasku. Laskuissa on 14 vuorokautta maksuaikaa. Voit tehdä e-laskusopimuksen verkkopankissasi heti, kun olet saanut oman jäsennumerosi.

Näin otat e-laskun käyttöösi:

1) Kirjaa jäsennumerosi ylös. Löydät jäsennumeron jäsensopimuksesta tai -kortista.
2) Kirjaudu verkkopankkiisi.
3) Valitse verkkopankissa "Uusi e-laskusopimus".
4) Anna laskuttajan nimi SATS Finland Oy
5) Yksilöintitietona toimii jäsennumerosi*.
6) Valitse pankin tarjoamat lisäpalvelut.
7) Vahvista e-laskusopimus.

* Mikäli jäsenyyden maksajana toimii toinen henkilö, e-laskun yksilöintitietona toimii maksajan jäsennumero.

E-laskusopimuksen käsittelyaika pankissa on noin 2 viikkoa. Kotikeskuksen vaihdon yhteydessä vanha e-laskusopimus tulee poistaa verkkopankista ja tehdä uusi e-laskusopimus uutta jäsennumeroa käyttäen. Teethän uuden e-laskusopimuksen vasta kahden pankkipäivän kuluttua vanhan poistamisesta.

Mikäli et aktivoi e-laskutuspalvelua verkkopankistasi, tulet vastaannottamaan paperilaskuja. 

Mikäli tuot liikuntaseteleitä kuntokeskuksen vastaanottoon kuun viimeiseen päivään mennessä, lyhenee seuraavan kuun laskutussumma liikuntaseteleiden summan mukaisesti. Huomioithan, että toimitettuja liikuntaseteleitä ei voida verotuksellisista syistä palauttaa.

Mikäli sinulla ei ole verkkopankkia käytössäsi, voit myös aktivoida suoramaksun pankkisi kautta.

Kysymyksissä ota yhteyttä ELIXIA Asiakaspalveluun asiakaspalvelu@elixia.fi

Osoite

Kielotie 1–3 (3 krs.)

01300 Vantaa

Lomake / Sähköposti

Ota yhteyttä sähköpostitse. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Asiakaspalvelun puhelin

Hinta 8,8 snt/min. Hinta ulkomailta soitettaessa paikallisen operaattorin hinnaston mukaisesti

Maanantai - torstai: 
10:00 - 16:00
Perjantai: 
10:00 - 14:00

POIKKEUSAUKIOLOAJAT:

Keskiviikkona 1.5.
Asiakaspalvelun puhelin suljettu,
Hauskaa Vappua!