Kirjaudu
Valitse kuntosali
ELIXIA-jäsenyydet
  • Harjoittelu
    Kuntosaliharjoittelu
    SATS Online
    Treeniohjelmat
    Liikepankki
  • Ryhmäliikunta
    Varaa ryhmäliikuntatunti
    ELIXIAn ryhmäliikuntatunnit
  • PT
    Personal Training
    Boot Camp
  • Saunat
    ELIXIA-sovellus
    Lastenhoito
    Liikuntaedut
  • Jäsenemme
    PT-tarinat
    Haastattelut
    Tarinat
  • Treeni ja treenivinkit
    Voimaharjoittelu
    Inspiroidu
    Harjoittelu ja kuukautiskierto
    Raskauden aikana & jälkeen
    Jooga & liikkuvuus
    Kestävyysharjoittelu
    Painonpudotus
    Kiinteytyminen
    Aloita treenaaminen
    Fysioterapia
  • Ravinto ja hyvinvointi
    Ruokavalio ja ravitsemus
    Reseptit
  • Hyvinvointi
    Älykäs työnantaja
    Onnelliset työntekijät
Asiakas­palvelu
Kirjaudu
Liity jäseneksiKirjaudu
  1. Asiakas­palvelu
  2. Maksut
  3. Avoimet maksut

Avoimet maksut

Oletko maksanut äskettäin?

Maksusuoritus on mahdollisesti tehty myöhässä, mutta kuitenkin ennen maksumuistutuksen saapumista (maksun kirjautumisessa menee muutama pankkipäivä). Olethan tarvittaessa yhteydessä asiakaspalveluumme.

Tämä saattaa olla syy siihen, miksi olet saanut maksumuistutuksen

E-lasku

  • E-laskun raja on liian pieni: Kirjaudu verkkopankkiisi ja säädä summa. Ota tarvittaessa yhteyttä pankkiisi saadaksesi apua. Maksa saapunut maksumuistutus kuitenkin sellaisenaan.

  • Tilillä ei katetta: Mikäli tililläsi ei ole ollut katetta eräpäivänä, sinun tulee maksaa lasku maksumuistutuksessa olevilla tiedoilla.

Luottokorttimaksu

  • Kortti on vanhentunut tai se on vaihdettu: Maksa tämän kuun jäsenmaksu maksumuistutuksessa olevilla tiedoilla.

Paperilasku

  • Etkö saanut laskua postissa? Maksa tämän kuun jäsenmaksu maksumuistutuksessa olevilla tiedoilla. Varmista Omilla Sivuilla, että meillä on oikeat osoitetietosi. Suosittelemme, että otat käyttöösi kuluttoman e-laskutuksen. E-laskusopimuksen luominen onnistuu omassa verkkopankissasi.


Viimeksi päivitetty: 31.03.2025
Miksi olen saanut maksumuistutuksen?

Jos olet saanut perintäkirjeen Lowell Oy:lta, se tarkoittaa, että emme ole saaneet maksua alkuperäisen laskun eräpäivän aikana emmekä maksua sen jälkeen, kun Lowell on lähettänyt sinulle maksumuistutuksen..

Mikäli et ole vastaanottanut maksumuistutusta, tarkistathan, että yhteystietosi ovat ajan tasalla Omat Sivut -osiossa.

Muistutamme, että jos yhteystietosi muuttuvat, olet jäsenyysehtojemme mukaan velvollinen ilmoittamaan muutoksesta meille, jotta voimme lähettää laskut ja kirjeet oikeaan osoitteeseen.

Omat sivut
Omat sivut

Viimeksi päivitetty: 10.04.2025
Miksi olen saanut perintäkirjeen?

Etkö löydä etsimääsi?

Maanantai - Torstai: 12:45 - 15:45

Perjantai: 8:30 - 15:00

Et ole antanut suostumustasi toiminnallisiin evästeisiin, jotka ovat tarpeellisia live chatin käyttämiseen. Voit säätää evästeasetuksiasi ja käyttäjäkokemusta napsauttamalla evästettä vasemmassa alakulmassa.
Vastaamme kyselyysi kahden arkipäivän kuluessa.
Yhteydenottolomakkeeseen

Maanantai - Torstai: 9:00 - 12:00

Perjantai: Suljettu

Kiinteästä verkosta 8,35 snt/puh 16,69 snt/min, matkapuhelimesta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min, ulkomailta tavallinen ulkomaanpuheluhinta

+358 942 451 355

ELIXIA

  • Tämä on SATS Group
  • ELIXIA YRITYSPALVELUT
  • Töihin ELIXIAlle
  • Media
  • ELIXIA Rewards
  • Investor
  • WhistleBlower
  • Kuntokeskukset
  • Etsimme liiketiloja

Palvelut

  • Varaa ryhmäliikuntatunti
  • Ryhmäliikuntatunnit
  • Personal Training
  • Boot Camp
  • Liikepankki
  • Kuntosaliharjoittelu
  • SATS Online
  • Treeniohjelmat

Inspiroidu

  • Jäsenemme
  • Treeni ja treenivinkit
  • Ravinto ja hyvinvointi
  • Hyvinvointi

Tuki

  • Tietosuojaseloste
  • Ota yhteyttä asiakaspalveluun
  • Kirjaudu
  • Säännöt ja ehdot
Copyright © ELIXIA 2014 - 2025 • Näin käsittelemme evästeitä ja henkilötietoja.