Hallinnoi jäsenyyttä
Löydät jäsenyydestäsi helposti tietoa Omilta sivuiltasi, mm. seuraaviin aiheisiin liittyen.
Millainen jäsenyys sinulla on
Jäsenyyden tila
Jäsenyyden hallinnointi
Nyt voit päivittää jäsenyyttäsi itse Omien sivujesi kautta. Voit lisätä tai poistaa palveluja jäsenyydestäsi (ryhmäliikuntatunnit, keskusten määrä, kotikeskus jne.)
🔼 Mikäli lisäät palveluita jäsenyyteesi. Päivitys astuu voimaan välittömästi, ja seuraava maksu on siksi hieman korkeampi kuin uusi jäsenhinta. 🔽 Mikäli taas poistat palveluita, tulevat muutokset voimaan seuraavan kalenterikuukauden jälkeen. Esimerkiksi: Poistat palveluita jäsenyydestäsi 15. tammikuuta, jolloin muutos astuu voimaan 1. maaliskuuta.
Jos sinulla on Premium-jäsenyys, sinun ei tarvitse vaihtaa kotikeskusta, koska sinulla on pääsy kaikkiin keskuksiimme. Jos sinulla on alueellinen jäsenyys (Flexible), kotikeskuksen vaihto ei ole tarpeellista, jollet halua vaihtaa jäsenyyttäsi kokonaan toiseen kaupunkiin.
Vaihtaaksesi kotikeskusta sinun tulee ottaa yhteyttä ELIXIA Asiakaspalveluun yhteydenottolomakkeen kautta. Ilmoittamalla haluamasi kotikeskuksen saat nopeasti apua jäsenyytesi siirtämisessä.
Lisätäksesi yritysalennuksen, olethan yhteydessä meihin. Muista lisätä henkilökohtainen koodi alennukselle, jonka vastaanotat työnantajaltasi.
Huom: Käyttääksesi yritysalennusta sinulla pitää olla 12kk sidonnaisaikainen sopimus. Alennus on liitettävissä myös jäsenyyksiin, jossa sidonnaisaika on jo päättynyt.
Sinulla on kaksi vaihtoehtoa, mikäli haluat siirtää jäsenyytesi toiseen maahan:
Laajenna jäsenyyttäsi
Jäsenyyteesi voidaan päivittää Premium-jäsenyydeksi, jolla saat pääsyn kaikkiin SATS- ja ELIXIA-keskuksiin koko pohjoismaissa sekä paljon muitakin etuja.
Tämän päivityksen myötä laskutus jatkuu siinä maassa, jossa jäsenyys on alun perin otettu. Päivityksen tekemiseksi olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Siirrä jäsenyytesi
Mikäli haluat jäsenyyden vain toiseen maahan, ota yhteyttä sen maan asiakaspalveluun, johon haluaisit jäsenyytesi siirtää.
Jäsenenä sinulla on mahdollisuus jäädyttää jäsenyytesi. Jäädytä jäsenyytesi tästä
Työstämme digitaalista ratkaisua, jonka voit aktivoida uudelleen Omien sivujen kautta, mutta siihen asti voit aktivoida jäsenyytesi uudelleen vastaanotossa, kun tulet seuraavaan treeniin.
Voit hallita jäsenyyttäsi omilla sivuillasi
Joissain erityistapauksissa jäsenyys voidaan irtisanoa kesken sidonnaisuusajan. Tällaisia tapauksia saattaa olla mm. pitkäaikainen sairaus, yli vuoden kestävä työkomennus tai opiskelut palvelualueen ulkopuolella tai muutto kokonaan palvelualueemme ulkopuolelle. Nämä tilanteet on pystyttävä todentamaan.
Pätevä dokumentti voi olla esimerkiksi lääkärintodistus, muuttoilmoitus, vahvistus opiskeluista tai työkomennuksesta toisaalla. Dokumentti toimitetaan meille yhteydenottolomakkeen kautta https://www.elixia.fi/asiakaspalvelu/yhteystietolomake
Mahtavaa, että haluat jatkaa treenaamista kanssamme!
Oletko irtisanonut jäsenyytesi ja irtisanomisaika on edelleen kesken?
Voit perua irtisanomisen helposti Omilla sivuillasi www.elixia.fi
Onko jäsenyytesi jo päättynyt ja haluat jatkaa?
Voit aktivoida jäsenyytesi 30 päivän sisällä ja säilyttää vanhan SATS Rewards tasosi. Tämän jälkeen voit jatkaa jollakin nykyisistä jäsentyypeistämme maksamatta liittymismaksua.
Löydät tiedot jäsenyydestäsi kohdasta Omat sivutt. Jäsenyytesi alta näet, onko sinulla vielä sidonnaisuusaikaa jäljellä ja milloin se päättyy.
Etkö löydä etsimääsi?
Maanantai - Perjantai: 08:30 - 15:00
Suljettu: 12:00 - 12:45
Maanantai - Torstai: 8:30 - 12:00
Perjantai: Suljettu
Kiinteästä verkosta 8,35 snt/puh 16,69 snt/min, matkapuhelimesta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min, ulkomailta tavallinen ulkomaanpuheluhinta