Kysymyksiä ja vastauksia
Miksi tämä muutos tehdään?
Haluamme tehdä jäsenillemme helpommaksi valita heidän tarpeisiinsa sopiva jäsenyys, joten yksinkertaistamme jäsenyysrakennettamme. 3. kesäkuuta alkaen emme enää tarjoa Pohjoismaista ja päiväsaikaan rajoittuvaa jäsenyyttä. Tämän muutoksen myötä päivitämme näiden jäsenyyksien nykyiset jäsenet uuteen jäsenrakenteeseen.
Mitä tapahtuu jäsenyydelleni?
Päivitämme jäsenyytesi, jotta saat enemmän irti ELIXIAn tarjonnasta. Nordic-jäsenet eli jäsenet, joilla Pohjoismaiden laajuinen käyttöoikeus päivitetään Premium-jäsenyyteen, kun taas päiväjäsenyydet päivitetään kokoaikaisiksi jäsenyyksiksi.
Lisätietoja Premium-jäsenyydestä löydät verkkosivuiltamme.
Miten tämä vaikuttaa jäsenyyteni hintaan?
Muutoksella ei ole vaikutusta jäsenyytesi hintaan, joten säilytät nykyisen hintasi.
Minulla on ollut alennus jäsenyydestäni (esim. opiskelija, yritys). Päteekö tämä myös muutoksen jälkeen?
Kyllä, hintasi ja alennusryhmäsi säilyy entisellään.
Lisätietoja alennusryhmistä ja niiden rekisteröimisestä löydät verkkosivuiltamme.
Kuinka kauan nykyinen hintani säilyy?
Mahdollistaaksemme palveluiden kehittämisen ja ensiluokkaisen treeniympäristön ylläpitämisen, tarkistamme jäsenyyksien hintoja vuosittain. Tämän vuoden hinnantarkistukset on tehty vuoden alussa. Mikäli sidonnaisuusaikasi on kesken, on sinulla hintatakuu koko sidonnaisuusajan.
Jos jäsenyyksien hinnat muuttuvat myöhemmin, ilmoitamme siitä aina ehtojemme mukaisesti (pl. indeksikorotukset).
Voinko tehdä muutoksia jäsenyyteeni?
Voit milloin tahansa muuttaa jäsenyyttäsi Omien sivujen kautta. Huomioithan, että palvelujen irtisanomisessa on kalenterikuukauden muutosaika, jolloin muutos astuu voimaan seuraavan kokonaisen kuukauden jälkeen. Palveluita lisätessä muutokset astuvat voimaan heti.