Strong & Flexible

Intensiteetti

Koreografia

Kestävyys

Voima

Flexibility

Tasapaino

Harjoita koko kehoa 30 tai 60 minuutissa! Saat lisää voimaa ja notkeutta ja tasapainosi kehittyy vain oman kehosi painoa käyttäen. Musiikki ja ohjaaja innostavat sinua tekemään parhaasi. Tämä tunti sopii sinulle, joka haluat tuntea iloa siitä, että olet vahva, ja liikkua kuitenkin ilman rajoituksia. Koordinaatiokykyä ei tarvita, joten tämä tunti sopii kaikille!

Kehonpainoharjoittelu tarkoittaa kuntoilua, jossa kuormituksena käytetään oman kehon painoa. Se on suosittu kuntoilumuoto, koska se on yksinkertainen, toimiva ja helposti sovellettava – toisin sanoen voit kuntoilla helposti ja tehokkaasti missä ja milloin tahansa.

Strong & Flexible -tunnilla harjoitetaan pääasiassa voimaa ja notkeutta ja samalla sydän ja koko keho saa harjoitusta ja hiki nousee pintaan.

Tunnilla ei käytetä mitään välineitä ja tunnille voi osallistua paljain jaloin. Pue siis päällesi mukavat vaatteet, jätä kengät kotiin ja koe liikkumisen vapauttava tunne.  

VASTAAVANLAINEN TUNTI

Yoga for Athletes

Joogaamalla lisäät ja pidät yllä liikkuvuutta. Täma tunti tukee juoksu- ja voimaharjoitteluasi ja viimeistelee jokapäiväisen treenisi.

TÄYDENNÄ HARJOITTELUASI

Cardio Energy

Olemme yhdistäneet parhaat palat Cardio Pulse- ja Energyn tunneista ja luoneet uuden tuntiformaatin nimeltään Cardio Energy. Tämä mukaansatempaava ja askeleiltaan yksinkertainen harjoitus on kestoltaan 30, 45, tai 60 minuuttia. Takaamme treenin täynnä hyvää energiaa, musiikin sykettä ja hikistä haastetta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi

Suosituimmat ryhmäliikuntatuntimme