Outdoor Running

Intensiteetti

Koreografia

Kestävyys

Voima

Flexibility

Tasapaino

Paranna kuntoasi ja hio juoksutaitoasi osaavien juoksuvalmentajiemme avulla. Outdoor Running sopii sinulle, joka olet jo juossut jonkin aikaa ja haluat hioa juoksutekniikkaasi. Harjoitus perustuu tehokkaaseen intervalliharjoitteluun, joka mukautetaan kunkin osallistujan tason mukaan.

Oletpa kokenut juoksija tai alkanut juuri juosta useammin tavoitteenasi ehkä osallistua johonkin kauden juoksukisoista, voimme taata Outdoor Runningin tarjoavan todella tehokasta treeniä. Harjoitus koostuu yksinkertaisista ja tehokkaista kestävyysintervalleista, joita vaihdellaan harjoituskertojen välillä. Osaavat ohjaajamme kannustavat sinua antamaan itsestäsi aina hieman enemmän jokaisella harjoituskerralla.

Tapaamme liikuntakeskuksessa ja lähdemme juoksuvalmentajan johdolla läheiselle ulkoilualueelle. Lämmittely kestää noin 10 minuuttia. Pääharjoitus on noin 25-55 minuutin pituinen, riippuen tunnin kestosta. Harjoituksen aikana jokainen voi mukauttaa intervallien tehokkuuden oman tasonsa mukaan. Tämän jälkeen hölkkäämme takaisin liikuntakeskukselle. Juoksuvalmentajamme ovat mukana koko matkan ja varmistavat, ettei kukaan jää jälkeen.

Vastaavanlainen tunti

Täydennä harjoitteluasi

Yoga for Athletes

Joogaamalla lisäät ja pidät yllä liikkuvuutta. Täma tunti tukee juoksu- ja voimaharjoitteluasi ja viimeistelee jokapäiväisen treenisi.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi

Uutuuksia