Cycling

Intensiteetti

Koreografia

Kestävyys

Voima

Liikkuvuus

Tasapaino

Energinen musiikki, innostava ohjaaja ja motivoituneet osallistujat ovat onnistuneen Cycling-tunnin resepti.

Cycling on sisäpyöräilyä, jonka avulla kehität aerobista kuntoasi, kuormittaen sydän- ja verenkiertoelimistöä. Tällä ryhmäliikuntatunnilla säädät pyörän vastusta itse ohjaajan opastuksella, joten tunnin intensiteetti on helppo säätää itselle sopivaksi. Pyörän päällä tehtävä harjoittelu on myös nivelystävällisempää verrattuna moniin lattiatunteihin. Cycling-tuntien rakenne koostuu lämmittelystä, ”ylämäkeen” tehtävistä sykkeen kohotuksista, sekä tasaisemmalla sykkeellä tehtävistä tasamaaosuuksista. Sisäpyöräilytunneillamme on hikitakuu - tunnet taatusti hien virtaavan ja motivoiva musiikki sekä ohjaaja saa sinut varmasti ylittämään itsesi.

Vastaavanlainen tunti

Cycling Interval

Cycling Interval-tunti koostuu innostavasta, erilaisiin intervalleihin pohjautuvasta harjoittelusta pyörän selässä.

Täydennä harjoitteluasi

Yoga for Athletes

Joogaamalla lisäät ja pidät yllä liikkuvuutta. Täma tunti tukee juoksu- ja voimaharjoitteluasi ja viimeistelee jokapäiväisen treenisi.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi