Crosstraining

Intensiteetti

Koreografia

Kestävyys

Voima

Flexibility

Tasapaino

Crosstraining on kova treeni, jossa haastetaan sekä kestävyyskuntoa että voimaa.

Crosstraining on kiertoharjoittelua, jossa tehdään erilaisia liikkeitä intervalliharjoittelun tyyliin. Kullakin pisteellä treenataan intensiivisesti ja pisteiden välillä on lyhyt lepo ennen siirtymistä seuraavaan harjoitteeseen. Ohjaaja antaa sinulle erilaisia vaihtoehtoja ja innostaa sinua harjoittelemaan oman kuntosi äärirajoilla suorituskykyäsi kehittäen.

Kuinka monta toistoa ehdit tehdä kullakin pisteellä? Onko sinulla vielä energiaa jäljellä, kun kierros on tehty? Siitä tiedät, että voit antaa itsestäsi vielä enemmän seuraavalla kierroksella.

Vastaavanlainen tunti

Pure Strength

Lisää voimaa ja lihasmassaa! Pure Strength on voimaharjoittelua suurilla painoilla ja pienellä toistomäärällä. Tämä tunti sopii sinulle loistavasti, jos treenaat kuntosalilla, käyt muilla voimaharjoittelutunneilla tai jos haluat todellista lisähaastetta treeniisi.

Täydennä harjoitteluasi

Yoga for Athletes

Joogaamalla lisäät ja pidät yllä liikkuvuutta. Täma tunti tukee juoksu- ja voimaharjoitteluasi ja viimeistelee jokapäiväisen treenisi.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi

Uutuuksia