Crosstraining

Intensiteetti

Koreografia

Kestävyys

Voima

Liikkuvuus

Tasapaino

Crosstraining on kova treeni, jonka aikana haastat kehosi kestävyyskuntoa sekä voimaa.

Crosstraining on kiertoharjoittelutreeni, jossa tehdään sekä voimaa, että kestävyyttä kehittäviä liikkeitä intervalliharjoittelun tyyliin. Kullakin pisteellä treenataan intensiivisesti ja pisteiden välillä on lyhyt tauko, ennen siirtymistä seuraavaan harjoitukseen. Ohjaaja antaa sinulle tarvittaessa vaihtoehtoja liikkeille ja motivoi sinua harjoittelemaan oman kuntosi äärirajoilla suorituskykyäsi kehittäen.

Kuinka monta toistoa ehdit tehdä kullakin pisteellä? Onko sinulla vielä energiaa jäljellä, kun kierros on tehty? Tule kokeilemaan ja haasta itsesi. Tunti on erittäin suosittu myös miesten keskuudessa. 

Vastaavanlainen tunti

Pure Strength

Lisää voimaa ja lihasmassaa! Pure Strength on voimaharjoittelua suurilla painoilla ja pienellä toistomäärällä. Tämä tunti sopii sinulle loistavasti, jos treenaat kuntosalilla, käyt muilla voimaharjoittelutunneilla tai jos haluat todellista lisähaastetta treeniisi.

Täydennä harjoitteluasi

Yoga for Athletes

Joogaamalla lisäät ja pidät yllä liikkuvuutta. Täma tunti tukee juoksu- ja voimaharjoitteluasi ja viimeistelee jokapäiväisen treenisi.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi

Uutuuksia