Yin Yoga #2 Online

Yin Yoga #2 Online

Intensiteetti

Koreografia

Kestävyys

Voima

Flexibility

Tasapaino

Yin Yogalla rauhallinen mieli ja hyvin liikkuva keho.

Yin Yoga -harjoittelulla on on paljon etuja, mm. lihasten ja sidekudosten notkeuteen. Yin Yoga sopii sekä paljon urheilevalle että ikääntyvälle, kun jäsenet ja liikkuvuus alkavat jäykistyä ja liikkuvuus heikkenee.

Keskitymme etenkin lonkkien, reisien, lantion ja alaselän alueelle. Kaikki harjoitukset tehdään makuulta tai lattialla istuen. Kutakin asentoa pidetään 3–5 minuuttia lihaksia rentouttaen.

Treeni on täydellinen vastakohta vauhdikkaaseen arkeen, ja sen avulla sinun helpompi säilyttää mielenrauha erilaisissa stressitilanteissa.

Kesto 45 min
Ohjaaja Jari Karppinen
Tarvittava tila 3 m2

Tarvitset

Joogamatto

Joogamatto

Joogamatto on ehdottoman tarpeellinen kaikille joogaajille. Mattoa voi käyttää kotona, kuntosalilla ja matkoilla.

Yoga Block

Yoga Block

Joogablokki auttaa löytämään asennon sekä haastaa sinua vaativimmissa asennoissa.

Bolsteri

Bolsteri

Antaa lisätukea ja auttaa avaamaan rintarankaa.