JÄSENYYS

Yhteystietosi voit päivittää ja tarkistaa jäsensivuiltasi "Omat asetukseni" -kohdasta tai keskuksen vastaanotosta.

image553d.png Omat asetukseni

Yhteystietojen ajantasaisuus on jäsenehtojen mukaisesti jäsenen vastuulla. Ajantasaisilla yhteystiedoilla (osoite, sähköposti, puhelinnumero) varmistat, että saat mm. kaikki tärkeät jäsenyyteesi ja maksuihin liittyvät tiedotteet ja ilmoitukset.

Jäsen, joka ei jostain erityisestä syystä voi hyödyntää jäsenyyttään, voi hakea jäädytystä jäsenyydelleen todistusta vastaan. Jäsenyyden väliaikaiseen jäädyttämiseen oikeuttavat esimerkiksi terveydelliset syyt, varusmiespalvelus, raskaus sekä työskentely tai opiskelu paikkakunnalla, jossa ELIXIA -kuntokeskuksia ei ole.

Jäsenyys on mahdollista jäädyttää vähintään yhdeksi kuukaudeksi (30 päivää) ja enintään yhdeksi vuodeksi (365 päivää).

Jäsenyyden jäädytystä voi hakea täyttämällä jäädytyslomakkeen. Jäädytyshakemukseen tulee lisätä liitteeksi todistus jäädytyksen perusteesta.

Kuulutko Covid-19-riskiryhmään? Käytä alla olevaa linkkiä.

imagexoaxm.png Jäädytyslomakkeen

imagexoaxm.png Jäädyslomake - Covid-19-riskiryhmä ja seniorit (65-vuotiaat)

Jos et ole tyytyväinen ostopäätökseesi, voit irtisanoa jäsenyytesi 14 vuorokauden sisällä jäsenyyden aloituspäivästä lukien ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. 

ELIXIA ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille ilman henkilön kirjallista suostumusta ellei siihen lain nojalla ole perustetta tai ellei se liity maksujen perintään (kts. tietosuojaseloste).

imagenn31q.png Tietosuojaseloste

Näin otat e-laskun käyttöösi:

1) Kirjaa jäsennumerosi ylös. Löydät jäsennumeron jäsensopimuksesta tai -kortista.
2) Kirjaudu verkkopankkiisi.
3) Valitse verkkopankissa "Uusi e-laskusopimus".
4) Anna laskuttajan nimi SATS Finland Oy
5) Yksilöintitietona toimii jäsennumerosi*.
6) Valitse pankin tarjoamat lisäpalvelut.
7) Vahvista e-laskusopimus.

* Mikäli jäsenyyden maksajana toimii toinen henkilö, e-laskun yksilöintitietona toimii maksajan jäsennumero.

E-laskusopimuksen käsittelyaika pankissa on noin 2 viikkoa. Kotikeskuksen vaihdon yhteydessä vanha e-laskusopimus tulee poistaa verkkopankista ja tehdä uusi e-laskusopimus uutta jäsennumeroa käyttäen. Teethän uuden e-laskusopimuksen vasta kahden pankkipäivän kuluttua vanhan poistamisesta.

Mikäli et aktivoi e-laskutuspalvelua verkkopankistasi, tulet vastaanottamaan paperilaskuja. Paperilaskutuslisä on 2,35 €/lasku.

Voit irtisanoa jäsenyytesi klikkaamalla alla olevaa linkkiä:
Jäsenyyden aikaisin päättymispäivä on seuraavan kalenterikuukauden viimeinen päivä. Jos jäsenyytesi sidonnaisuusaika on vielä kesken, jäsenyys irtisanotaan siihen päivään, jolloin sitova sopimusaika päättyy.
 
Saat sähköpostiisi vahvistusviestin, kun irtisanominen on rekisteröity. Jos vahvistusviestiä ei tule 14 päivän sisällä, ole ystävällisesti yhteydessä asiakaspalveluumme.

Hei, asiakaspalvelumme on valitettavasti ruuhkautunut - pyrimme vastaamaan tiedusteluihin mahdollisimman nopeasti. Yleisimpiin kysymyksiin löydät vastauksia ylempää tältä sivulta. Kiitos yhteistyöstä!

Yhteydenottolomake

Chat ja puhelin

imagetq6y.png CHAT

Aloita chat tästä

AUKIOLOAJAT

Maanantai - Perjantai:

10:00-15:00

imagey50o.png PUHELIN

AUKIOLOAJAT 1.7. alkaen

Maanantai - Perjantai: 

10:00-14:00

+358 10 309 92 14


Hinta 8,8 snt/min. Hinta ulkomailta soitettaessa paikallisen operaattorin hinnaston mukaisesti.