Spinning tai Cycling, kuten me sitä kutsumme - sopii sekä aloittelijoille että kokeneemmille treenaajille, koska treenin intensiteetistä päätät sinä itse. Cycling-sisäpyöräilytunti on pitkäkestoista kestävyysharjoittelua suhteellisen tasaisella intensiteetillä.

Cycling on sisäpyöräilyä, jonka avulla kehität aerobista kuntoasi, kuormittaen sydän- ja verenkiertoelimistöä. Tällä ryhmäliikuntatunnilla säädät pyörän vastusta itse ohjaajan opastuksella, joten tunnin intensiteetti on helppo säätää itselle sopivaksi. Pyörän päällä tehtävä harjoittelu on myös nivelystävällisempää verrattuna moniin lattiatunteihin. Cycling-tuntien rakenne koostuu lämmittelystä, ”ylämäkeen” tehtävistä sykkeen kohotuksista, sekä tasaisemmalla sykkeellä tehtävistä tasamaaosuuksista. Sisäpyöräilytunneillamme on hikitakuu - tunnet taatusti hien virtaavan ja motivoiva musiikki sekä ohjaaja saa sinut varmasti ylittämään itsesi.

  • Kestävyys
    4/4
  • Voima
    0/4
  • Liikkuvuus
    0/4
  • Tasapaino
    0/4
  • Intensiteetti
    4/4
  • Koreografia
    0/4