HEAT

Intensiteetti

Koreografia

Kestävyys

Voima

Flexibility

Tasapaino

HEAT on atleettinen ja haastava tunti joka suoritetaan 38 asteen lämmössä ja 65% ilmankosteudessa. Tällä tunnilla sinulla täytyy olla oma pyyhe sekä matto mukana. Tarvittaessa voit ostaa nämä keskukselta.

Tunti pitää sisällään viisi hiittiä suoritettuna 30 sekunnin intervalleissa. Harjoitukset rakentuvat viidestä peruselementistä; kestävyysharjoittelu, voima, tasapaino, liikkuvuus ja nopeus. HEAT on takuuvarmasti kuumin ja hikoiluttavin treenihaaste tällä hetkellä.

Toki se on haastavaa, mutta koska et joudu tekemään liikkeitä musiikin tahtiin, voit helposti suhteuttaa tekemisesi siihen, miten rasittunut olet ja minkälaiset valmiudet sinulla on.

Ota mukaasi riittävästi vettä (vähintään 0,5 litraa) sillä tulet hikoilemaan erittäin paljon. Pyyhe ja oma matto on pakollinen tällä tunnilla. Tarvittaessa voit ostaa nämäit ostaa tai vuokrata paikanpäältä.

Tuntia ei suositella raskaana oleville tai jos tunnet kuumassa olosi epämukavaksi. Jos sinulla on tai on ollut sydän- ja verisuonisairauksiin viittaavia vaivoja, kysy lääkäriltäsi, voitko osalllistua tunneille.

Vastaavanlainen tunti

Crosstraining

Crosstraining on kova treeni, jossa haastetaan sekä kestävyyskuntoa että voimaa.

Täydennä harjoitteluasi

Yoga for Athletes

Joogaamalla lisäät ja pidät yllä liikkuvuutta. Täma tunti tukee juoksu- ja voimaharjoitteluasi ja viimeistelee jokapäiväisen treenisi.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi

Uutuuksia