Leg Day Online

Leg Day Online

Intensiteetti

Koreografia

Kestävyys

Voima

Flexibility

Tasapaino

Tuntuuko jalkatreeni raskaalta ja tylsältä? Ei hätää, me autamme. Olemme laatineet valmiita harjoitusohjelmia, niin voit suunnittelun sijasta keskittyä antamaan kaikkesi.

Leg Day -ohjelma perustuu jalkoihin ja takapuoleen kohdistuviin haastaviin harjoitteisiin. Koska painopiste on kaikkiin eri liikesuuntiin tehtävissä lantio- ja polvipainotteisissa harjoitteissa, saat harjoitusta koko alavartalolle keskivartalon lihakset mukaan lukien.

Apunasi ovat mahtavat personal trainerimme, jotka näyttävät ja selittävät harjoitukset sinulle.

Anna palaa! 

Kesto X min
Ohjaaja Drew Stevens
Tarvittava tila 3-4 m2

Tarvitset

Penkki

Penkki

Tasa- ja vinopenkin yhdistelmä. Selkäosaa voi säätää 7 eri tasoon ja istuinosaa 2 eri kulmaan. Paksut, vaahtomuovipehmusteet antavat lisämukavuutta.

Käsipainot 2–5 kg

Käsipainot 2–5 kg

Erivärisiä käsipainoja, joiden paino on 2–5 kg. Kumipinta.

Kettlebells

Kettlebells

Vinyylipäällysteinen kahvakuula. Leveä kahva mahdollistaa otteen molemmilla käsillä.