ELIXIA mukana Asiakaspalvelun viikossa

Asiakaspalvelun viikkoa vietetään ensimmäistä kertaa Suomessa 2.-6.10.2017. Teemaviikon ideana on herättää keskustelua asiakaspalvelun merkityksestä sekä kiittää asiakaspalvelijoita hyvästä työstä.

MEMBERS FIRST. PROFESSIONAL. ACCOUNTABLE. EXTRAORDINARY.

ELIXIAn visiona on tehdä pohjoismaiset ihmiset terveemmiksi ja onnellisemmiksi. Tarjonta koostuu vapaa-ajan liikuntapalveluista, ja palvelukokemuksen osuus on merkittävä asiakastyytyväisyyden kannalta. ELIXIA-liikuntakeskuksissa työskentelee asiakaspalvelijoita, lastenhoitajia, Personal Trainereita ja ryhmäliikuntaohjaajia, jotta jäsenet saavat parhaan mahdollisen treenikokemuksen – jokaisella harjoituskerralla.

Oletko koskaan nähnyt jonkun kävelevän ulos salilta onneton ilme kasvoillaan? Todennäköisesti et, ja se ei ole ihme! Sillä ei ole väliä, kuinka pitkälle juokset, paljonko nostat tai kuinka nopeasti pyöräilet, olet kuitenkin saavuttanut jotain suurta.
Ei ole olemassa sääntöjä siitä, miten treenata, milloin aloittaa tai miksi treenata. Sinun täytyy löytää oma syysi! Meidän tehtävä on auttaa sinua. Siksi olemme olemassa. Seuraavan kerran kun epäilet, epäröit tai lykkäät treenejäsi, meillä on Sinulle vinkki: ”Sinussa on voimaa”!
(ELIXIAn manifesti, 2017)

ASIAKASPALVELU ELIXIASSA

ELIXIA-keskuksissa Suomessa työskentelee yli 200 asiakaspalvelijaa. Lisäksi ELIXIA Finland Service Officella toimii keskitetyn asiakaspalvelun yksikkö, joka auttaa jäseniä mm. laskutuskysymyksissä. ELIXIAn asiakaspalvelijoille järjestetään säännöllisesti palvelunlaatuun, järjestelmiin ja myyntiin liittyviä koulutuksia sekä ensiapukoulutusta.

- Asiakkaiden kuunteleminen on meille tärkeää. Haluamme auttaa jäseniämme pääsemään tavoitteisiinsa. Pelkästään kauniit sanat eivät auta, vaan haluamme todella tietää, olemmeko onnistuneet, ja mitä voisimme tehdä paremmin. Tästä syystä olemme ottaneet käyttöön 4-kaistaisen asiakaspalauteohjelman. Olemme saaneet paljon hyvää tietoa ja palautetta asiakkailtamme, minkä myötä muutoksia on jo tehty. Yksi hyvä esimerkki tästä ovat joustavat jäsenyysratkaisumme. Olemme myös paketoineet laajaa palvelutarjontaamme asiakasystävällisempään suuntaan, jolloin voimme paremmin suositella jäsenillemme juuri heidän treenitavoitteisiinsa sopivia liikuntamuotoja, kertoo Anne Ketola, ELIXIA Finlandin maajohtaja.

ASIAKASPALVELUN VIIKKO

ELIXIA on mukana Suomen ensimmäisessä Asiakaspalvelun viikossa 2.-6.10.2017. Teemaviikon aikana nostamme esiin henkilöitä ja tarinoita loistavan asiakaspalvelun takaa sekä kiitämme henkilöstöämme hyvästä työstä. Voit seurata tarinoita ELIXIA Finlandin Facebookissa sekä Instagramissa @elixia.fi. Julkaisut löydät hashtagilla #AsiakaspalvelunViikko 

Uutiset