Helppo basilika-paprikamunakas - ELIXIA
Elixia.fi -sivustolle
Liity jäseneksi

Helppo basilika-paprikamunakas

Aamiainen, joka sisältää proteiinia ja rasvaa. Kananmunalla on suuri ravintotiheys, eli se sisältää runsaasti vitamiineja, kivennäisaineita ja antioksidantteja. Terveellisellä ruoalla tarkoitetaan useimmiten ravintotiheää ruokaa.

ELIXIA
25. kesäkuuta 2017

Ainekset ovat 1 henkilölle

3 kananmunaa
½ dl rasvatonta maitoa
1 rkl rypsiöljyä
2 viipaletta juustoa, 17 %
puolikas paprika
hieman tuoretta basilikaa

Ohjeet

Riko kananmunien rakenne kulhossa. Lisää maito ja pilkottu basilika.

Kuumenna öljy paistinpannussa. Kaada munakasseos pannulle. Paista toinen puoli ja käännä munakas. Lisää juustoviipaleet ja anna niiden sulaa, ennen kuin otat munakkaan pannulta.

Tarjoa paprikan kera.

Helppo basilika-paprikamunakas

Tutustu valikoimaamme ja kokoa oma jäsenyytesi

Liity jäseneksi

Ravinto ja hyvinvointi

Tarjoamme paljon vinkkejä treenaamiseen ja syömiseen niin, että saat terveellisemmät elintavat sekä vahvemman kehon ja mielen.

Lue lisää aiheesta Ravinto ja hyvinvointi →