kysymyksiä ja vastauksia

Katso täältä vastauksia yleisimpiin kysymyksiin ELIXIA Skanssiin liittyen.

Vastauksia ELIXIA Skanssin jäsenille:

Q: Miksi FIT Skanssi muuttuu ELIXIAksi?

A: ELIXIAn ja FIT Skanssi-kuntokeskuksen tekemän liiketoimintakaupan myötä jäsenyytesi on siirtynyt ELIXIAan 9.11.2020 alkaen.

 

Q: Mitä jäsenyydelleni tapahtuu alkaen 9.11.2020

A: Jäsenyydellesi ei tapahdu mitään tässä vaiheessa. Pääset harjoittelemaan ELIXIA Skanssiin normaalisti aukioloaikojen puitteissa olemassa olevalla jäsenkortillasi 31.1.2021 asti.

 

Q: Miten pääsen harjoittelemaan Turun muihin ELIXIA-keskuksiin?

A: Pääset treeneille muihin Turun keskuksiin näyttämällä FIT Skanssin-jäsenkorttiasi keskusten vastaanotossa.

 

Q: Miten jäsenyyteni laskutus jatkuu tulevaisuudessa?

A: Jäsenyytesi laskutus jatkuu toistaiseksi normaalisti aiemmin sovitun mukaisesti. Viestimme asiakkaita mahdollisista laskutusmuutoksista lähiviikkoina, kuitenkin vähintään yhtä kalenterikuukautta ennen muutosten voimaantuloa.

 

Q: Muuttuvatko jäsenehtoni?

A: Vanhojen FIT Skanssin asiakkaiden jäsenehdot pysyvät toistaiseksi ennallaan ja ilmoitamme mahdollisista muutoksista viimeistään yhden kalenterikuukauden ilmoitusajalla.

Kaikilla ELIXIAn asiakkailla on olemassa yhteiset jäsenehdot

 

Q: Huomioitteko etukäteen maksetut jäsenmaksut normaalisti.

A: Kyllä, kaikki FIT Skanssin iasiakkaiden tekemät ennakkomaksut huomioidaan normaalisti tulevissa laskuissa.

 

Q: Jatkuvatko PT-treenit normaalisti?

A: Ota yhteyttä ELIXIA Skanssin henkilökuntaan ja sinulle palataan toimintaohjeisiin mahdollisimman pian. 

 

Q: Miten saan jäsenyyteeni kuuluvan PT-tapaamisen sovittua?

A: Rekrytoimme ELIXIA Skanssiin PT-tiimin mahdollisimman pian. Olemme sinuun yhteydessä PT-ajan varaamiseksi.

 

Q: Miten pääsen varaamaan ryhmäliikuntatunteja muihin Turun ELIXIA-keskuksiin?

A: Varaukset eivät valitettavasti vielä onnistu ELIXIAn oman järjestelmän kautta. Tiedotamme asiakkaiden uusista tunnuksista ELIXIA-applikaatioon mahdollisimman pikaisesti. Pääset kuitenkin treeneille muihin Turun ELIXIA-keskuksiin esittämällä olemassa olevan jäsenkortin keskuksen vastaanotossa.

 

Q: Voinko päivittää jäsenyyttäni ELIXIAn hinnaston mukaisesti?

A: Kyllä. Voit päivittää jäsenyyttäsi niin, että muutokset astuvat voimaan 1.2.2021 alkaen.

Huomioithan, että vastaanoton aukioloaikojen ulkopuolella sinun tulee käyttää vanhaa FIT-skanssin jäsenkorttia päästäksesi sisälle ELIXIA Skanssiin.

 

Vastauksia muille Turun ELIXIA-keskusten jäsenille:

Q: Pääsenkö hyödyntämään ELIXIA Skanssin palveluita heti?

A: Kyllä, mikäli sinulla on Turun tai Pohjoismaiden keskukset kattava ELIXIA-jäsenyys (Region tai Nordic) voit käydä harjoittelemassa ELIXIA Skanssissa keskuksen vastaanoton aukioloaikoina.

HUOM: Ainoastaan FIT Skanssin vanhalla jäsenkortilla on toistaiseksi pääsy keskukseen vastaanoton aukioloaikojen ulkopuolella. 

 

Q: Miksi en voi käyttää ELIXIA-jäsenkorttiani/applikaatiota päästäkseni Skanssin keskukseen vastaanoton aukioloaikojen ulkopuolella?

A: Odotamme ELIXIA-applikaation QR-koodin lukijoiden saapumista. Kun nämä lukijat on asennettu, saat asiasta ilmoituksen ja pääset treeneille tämän jälkeen myös vastaanoton aukioloaikojen ulkopuolella.

HUOM! Viestimme asiasta Region/Nordic-jäsenille erikseen.

 

Q: Voinko päivittää jäsenyyteni koskemaan pelkästään ELIXIA Skanssin palveluita?

A: Kyllä voit. Mikäli haluat päivittää jäsenyytesi koskemaan pelkästään ELIXIA Skanssin palveluita muutokset astuvat voimaan jäsenehtojen mukaisesti yhden täyden kalenterikuukauden muutosajalla.

Huomioithan, että ennen uusia ELIXIAn QR-koodin lukijoiden saapumista, voit hyödyntää keskuksen palveluita vastaanoton aukioloaikojen puitteissa.

 

Q: Voinko päivittää jäsenyyteni koskemaan myös ELIXIA Skanssin palveluita?

A: Kyllä, voit päivittää jäsenyytesi Region/Nordic-jäsenyydeksi, jolloin saat käyttöösi kaikki Turun/Pohjoismaiden keskusten palvelut. Muutokset astuvat voimaan heti päivityshetkellä.

Huomioithan, että ennen uusia ELIXIAn QR-koodin lukijoiden saapumista, voit hyödyntää keskuksen palveluita vastaanoton aukioloaikojen puitteissa.

 

 

Q: Ystäväni on kiinnostunut liittymään ELIXIA Skanssin jäseneksi, miten minun tulee toimia saadakseni MGM-lahjakortin?

A: Lähetä ystäväsi yhteystiedot osoitteeseen oona.hosia@elixia.fi. Kun ystäväsi on liittynyt jäseneksi, saat 100e lahjakortin itsellesi 14 päivää liittymisen jälkeen.