Voimaharjoittelu – keskitaso #13

Voimaharjoittelu – keskitaso #13

Näillä harjoituksilla saat lisää voimaa ja lihasmassaa jalkoihin.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "keskitaso", ja se vaatii hieman treenikokemusta, koska harjoitukset edellyttävät jonkin verran kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa.

TREENOHJELMA:

  • Lantionnosto kuminauhalla  3 sarjaa x 8–10 toistoa
  • Bulgarialainen askelkyykky penkillä  3 sarjaa x 8–10 toistoa (kummallakin jalalla)
  • Sumokyykky kahvakuulan kanssa 3 sarjaa x 8–12 toistoa
  • Askelkyykky hypäten  3 sarjaa x 16–20 toistoa
  •  Käänteinen askelkyykky ristiin 3 sarjaa x 16–20 toistoa

    Lepää 1 minuutti sarjojen välillä

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Taso Keskitaso
Välineet Steppilauta, penkki, kahvakuula, kuminauha
Painopistealue Jalat, pakarat
Kesto Noin 30 min

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi