Voimaharjoittelu – keskitaso #1

Voimaharjoittelu – keskitaso #1

Tällä voimaharjoitteluohjelmalla lihaksesi kasvavat ja saat lisää voimaa. Harjoitukset sopivat jo jonkin aikaa voimaharjoittelua harrastaneille, jotka haluavat saada uutta inspiraatiota treeniin.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "keskitaso", ja se vaatii hieman treenikokemusta, koska harjoitukset edellyttävät jonkin verran kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa.

HARJOITTELUOHJELMA:

  • Etukyykky 3 sarjaa x 8–12 toistoa
  • Punnerrus käsipainoilla 3 sarjaa x 8–12 toistoa
  • Soutu renkailla 3 sarjaa x 8–12 toistoa
  • Pallof-harjoitus 3 sarjaa x 8–12 toistoa (kummallekin puolelle)
  • Yhden jalan maastaveto käsipainoilla 3 sarjaa x 8–12 toistoa (kummallakin jalalla)

Lepää 1–2 minuuttia sarjojen välillä

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi