Voimaharjoittelu – edistyneet #3

Voimaharjoittelu – edistyneet #3

Tämä voimaharjoitteluohjelma kehittää voimaa ja kehonhallintaa. Harjoitukset sopivat tottuneille voimaharjoittelijoille, jotka haluavat kehittää lihasvoimaa.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "edistyneet", jolla kehonhallinnalta, liikkuvuudelta, voimalta ja treenikokemukselta vaaditaan paljon.

TREENIOHJELMA:

  • Askelkyykky taakse levytangon kanssa 3 sarjaa x 4–6 toistoa (kummallakin jalalla)
  • Dips renkailla 3 sarjaa x 4–6 toistoa
  • Käsipainosoutu 3 sarjaa x 4–6 toistoa (kummallakin puolella)
  • L-istunta renkailla sarja x 4–6 toistoa
  • Lantionnosto levytangon kanssa 3 sarjaa x 4–6 toistoa

Lepää 2-5 minuuttia sarjojen välillä

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi