Voimaharjoittelu – edistyneet #12

Voimaharjoittelu – edistyneet #12

Haluatko haastaa voimasi voimistelurenkailla? Näillä harjoituksilla treenaat monipuolisesti voimaa ylävartaloon.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saa mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "edistyneet", jolla kehonhallinnalta, liikkuvuudelta, voimalta ja treenikokemukselta vaaditaan paljon.

TREENIOHJELMA:

  • L-istunta renkailla 2–3 sarjaa x 3–5 toistoa
  • Kapeat punnerrukset 2–3 sarjaa x 4–6 toistoa
  • Varpaat renkaisiin 2–3 sarjaa x 4–6 toistoa
  • Strikt muscle-up renkailla 2–3 sarjaa x 3–5 toistoa
  • Leveä punnerrus renkailla 3 sarjaa x 6–8 toistoa

Lepää 2-5 minuuttia sarjojen välillä

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi