Painonpudotus – keskitaso #8

Painonpudotus – keskitaso #8

Pudota painoa ELIXIAn painonpudotukseen kehitetyllä treeniohjelmalla. Ohjelma on helpointa tehdä salilla, ja harjoituksissa käytetään vaihdellen oman kehon painoa ja erilaisia kuntoiluvälineitä.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "keskitaso", ja se vaatii hieman treenikokemusta, koska harjoitukset edellyttävät jonkin verran kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa.

TREENIOHJELMA:

  • Dynaamiset askelkyykyt eteen maailman ympäri 1 sarja x 20 toistoa
  • Levytankoympyrä: 1 maastaveto + 1 työntö + 2 kyykkyä + 1 hyppy levytangon yli 1 sarja x 6 toistoa
  • Crosstrainer-intervalleja 4 sarjaa x 30 s suurella teholla ja 15 s matalalla teholla
  • Krokotiilipunnerrus 1 sarjaa x 10 toistoa
  • Melasoutu kuminauhalla (nopea tempo) 1 sarja x 20 toistoa
  • Vatsapunnerrus seisaalleen 1 sarja x 10 toistoa

Toista 3 kertaa leväten 1–2 minuuttia toistojen välillä. Ei lepoa harjoitusten välillä.

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi