Painonpudotus – keskitaso #6

Painonpudotus – keskitaso #6

Pudota painoa ELIXIAn painonpudotukseen kehitetyllä treeniohjelmalla. Tämä ohjelma sopii tottuneille treenaajille, jotka haluavat vaihdella oman kehon painolla ja treenivälineillä tehtäviä harjoituksia.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "keskitaso", ja se vaatii hieman treenikokemusta, koska harjoitukset edellyttävät jonkin verran kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa.

TREENIOHJELMA:

  • Askelkyykky eteen ja taakse 1 sarja x 10 toistoa (kummallakin jalalla)
  • Punnerruskello 1 sarja (kummallakin puolella)
  • Pyöräily – lisää vastusta minuutin välein (yhteensä 5 krt.), 5 min
  • Kyykky sivunostolla pään päälle 1 sarja x 10 toistoa
  • Lankku + sammakkohyppy + käsivarsiojennus 1 sarja x 10 toistoa
  • Muna 1 sarja x 4 kierrosta (2/suunta)

Toista 3 kertaa leväten minuutin toistojen välillä. Ei lepoa harjoitusten välillä.

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi