Painonpudotus – keskitaso #4

Painonpudotus – keskitaso #4

Tämä on ELIXIAn tehokas keskitason painonpudotusohjelma, joka sopii laihduttajille, jotka haluavat parantaa myös liikkuvuuttaan ja koordinaatiokykyään. Hyvään ruokavalioon yhdistettynä tällä ohjelmalla saavutat tavoitepainosi nopeasti.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "keskitaso", ja se vaatii hieman treenikokemusta, koska harjoitukset edellyttävät jonkin verran kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa.

TREENIOHJELMA:

  • Dynaamiset askelkyykyt eteen O + V + kyykkyhyppy 1 sarja x 10 toistoa
  • Krokotiilipunnerrus 1 sarjaa x 10 toistoa
  • Vatsapunnerrus + lankku + seisonta 1 sarja x 10 toistoa
  • 2 vipunostoa + 2 ojentajapunnerrusta pään yli + 2 kyykkyä 1 sarja x 5 toistoa
  • Sivuaskelkyykky + yhden käden työntö yhdellä jalalla 1 sarja x 6 toistoa (kummallakin puolella)
  • Kyykkyhyppy 1 sarjaa x 40 s

Toista 3 kertaa leväten 30 sekuntia toistojen välillä. Ei lepoa harjoitusten välillä.

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi