Painonpudotus – keskitaso #3

Painonpudotus – keskitaso #3

Paras tapa pudottaa painoa on syödä terveellistä ruokaa sekä harrastaa arkiliikuntaa ja sykettä nostavaa voimaharjoittelua. Tämä ohjelma kehittää voimaa ja kuntoa sekä tehostaa painonpudotusta.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "keskitaso", ja se vaatii hieman treenikokemusta, koska harjoitukset edellyttävät jonkin verran kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa.

TREENIOHJELMA:

  • Kyykkyhyppy 1 sarjaa x 10 toistoa
  • Vuorikiipeilijä 1 sarja x 20 toistoa
  • Askelkyykky hypäten lankkuasennossa 1 sarja x 10 toistoa
  • Kyykky sivunostolla pään päälle 1 sarja x 10 toistoa
  • Burpees hypyllä steppilaudalle 1 sarja x 10 toistoa
  • Korkea soutu kuminauhalla (nopea tempo) 1 sarja x 20 toistoa

Tee kaikki harjoitukset peräjälkeen lepäämättä niiden välillä. Toista 3 kertaa leväten 30 sekuntia toistojen välillä.

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi