Painonpudotus – keskitaso #2

Painonpudotus – keskitaso #2

Pudota painoa käyttäen käsipainoja treenivälineinä! Hyvään ruokavalioon yhdistettynä tämä ohjelma auttaa pudottamaan painoa.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "keskitaso", ja se vaatii hieman treenikokemusta, koska harjoitukset edellyttävät jonkin verran kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa.

TREENIOHJELMA:

  • Burpees ilman hyppyä 1 sarja x 10 toistoa
  • Maapallon ympäri taputuksella 1 sarja x 10 toistoa
  • Askelkyykky ja voimatyöntö käsipainoilla 1 sarja x 4 toistoa
  • 4 kpl käsipainosuotua lankkuasennosta + 4 kpl kyykkyjä 1 sarja x 4 toistoa
  • Pullover käsipainolla 1 sarja x 10 toistoa

Tee harjoitukset peräjälkeen lepäämättä niiden välillä. Toista ohjelma 3 kertaa ja lepää 1 minuutti ohjelman toistojen välillä. 

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.