Painonpudotus – keskitaso #1

Painonpudotus – keskitaso #1

Tämä painonpudotukseen kehitetty harjoitteluohjelma sopii sinulle, joka haluat treenata oman kehosi painoa käyttäen. Ohjelma auttaa lisäämään rasvanpolttoa, parantamaan kuntoa ja kehittämään voimaa, tasapainoa ja koordinaatiokykyä.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saa mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "keskitaso", ja se vaatii jonkin verran kokemusta, koska harjoitukset vaativat  kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa.

TREENIOHJELMA:

  • Dynaamiset askelkyykyt eteen O + V + kyykky 1 sarja x 12 toistoa
  • Alasrullaus lankuksi + 1 kapea punnerrus + takaisin 1 sarja x 6 toistoa
  • Sivulankku 20 s/puoli
  • Lankku + sammakkohyppy + käsivarsiojennus 1 sarja x 10 toistoa
  • Muna 1 sarja x 4 vuoroa (2/suunta)
  • Selännosto 1 sarja x 10 toistoa

Toista 3 kertaa leväten 1–2 minuuttia toistojen välillä. Ei lepoa harjoitusten välillä.

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi