Painonpudotus – edistyneet #2

Painonpudotus – edistyneet #2

Pudota painoa ELIXIAn painonpudotukseen kehitetyllä harjoitteluohjelmalla. Tämä ohjelma sopii tottuneille treenaajille, jotka haluavat pudottaa painoa nopeasti kovalla treenillä ja hyvällä ruokavaliolla.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saa mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "edistyneet", jolla kehonhallinnalta, liikkuvuudelta, voimalta ja treenikokemukselta vaaditaan paljon. 

TREENIOHJELMA:

  • Kyykky keskivartalon kierrolla 1 sarja x 16 toistoa
  • Polvennosto 1 sarja x 30 s
  • Lantiontaitto pullover-nostolla 1 sarja x 10 toistoa
  • Burpees hypyllä steppilaudan yli 1 sarja x 10 toistoa
  • Askelkyykky laatikolla sivunostolla pään päälle 1 sarjaa x 8 toistoa (kummallakin puolella)
  • Crosstrainer nopealla temmolla 5 min

Tee kaikki harjoitukset peräjälkeen lepäämättä niiden välillä. Toista ohjelma 3 kertaa ja lepää 30 sekuntia ohjelman toistojen välillä.

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.