Painonpudotus – edistyneet #1

Painonpudotus – edistyneet #1

Pudota painoa ELIXIAn painonpudotukseen kehitetyllä harjoitteluohjelmalla. Tämä ohjelma sopii tottuneelle treenaajalle, joka haluaa pudottaa painoa nopeasti.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saa mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "edistyneet", jolla kehonhallinnalta, liikkuvuudelta, voimalta ja treenikokemukselta vaaditaan paljon. 

TREENIOHJELMA:

  • Askelkyykky maailman ympäri 1 sarja (kummallakin jalalla)
  • Burpees 180 asteen hypyllä 1 sarja x 10 toistoa
  • Sivulankku kyynärpään vedolla polveen 1 sarja x 6 toistoa (kumpikin puoli)
  • 1 maastanosto + 1 työntö + 4 askelkyykkyä taakse + 2 kyykkyä 1 sarja x 5 toistoa
  • Hyppy laudalle 1 sarja x 10 toistoa
  • Keskivartalon kierto levytangon kanssa 1 sarja x 12 toistoa

Toista 3 kertaa leväten 30 sekuntia toistojen välillä. Ei lepoa harjoitusten välillä.

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi