Liikkuvuusharjoittelu – keskitaso #6

Liikkuvuusharjoittelu – keskitaso #6

Treeniohjelma, joka parantaa liikkuvuutta. Liikkuvuusharjoitukset voidaan tehdä yksittäisenä treeninä tai lämmittelynä ennen voima- tai kuntotreeniä.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "keskitaso", ja se vaatii hieman treenikokemusta, koska harjoitukset edellyttävät jonkin verran kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa.

TREENIOHJELMA:

  • Spiderman lunge kierrolla 3 sarja x 10 toistoa (kummallekin puolelle)
  • Selän kierto jalat pilatespalloa vasten 3 sarjaa x 10 toistoa (kummallakin puolella)
  • Korkeat potkut vastakkaista kättä vasten 3 sarjaa x 10 toistoa (kummallakin puolella)
  • Skorpioni 3 sarjaa x 10 toistoa (kummallakin puolella)
  • Keskivartalon kierto punnerrusasennosta 3 sarja x 10 toistoa
  • Lankkuasento jalan ojennuksella 4 sarjaa x 10 toistoa (kummallakin jalalla)

Lepää 1 minuutti sarjojen välillä

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi