Liikkuvuusharjoittelu – keskitaso #5

Liikkuvuusharjoittelu – keskitaso #5

Hyvä liikkuvuus antaa paremmat edellytykset lihasvoiman parantamiselle. Lisäksi se alentaa vammojen riskiä. Tämä treeniohjelma painottaa tottuneiden treenaajien koko vartalon liikkuvuutta.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "keskitaso", ja se vaatii hieman treenikokemusta, koska harjoitukset edellyttävät jonkin verran kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa.

TREENIOHJELMA:

  • Askelkyykky ojennetuin käsivarsin 3 sarjaa x 10 toistoa (kummallakin puolella)
  • Kyykky ja takareiden venytys 3 sarjaa x 15 toistoa
  • Käänteinen korkea pöytäasento ojennetulla käsivarrella 3 sarjaa x 10 toistoa (kummallakin kädellä)
  • Nivusten venytys sivuttain 3 sarjaa x 10 toistoa (kummallakin puolella)
  • Nivusvenytys jalan ojennuksella 3 sarjaa x 20 toistoa (kummallakin jalalla)
  • Kuperkeikka olan yli 3 sarjaa x 20 toistoa

Lepää 1 minuutti sarjojen välillä

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi