Liikkuvuusharjoittelu – keskitaso #1

Liikkuvuusharjoittelu – keskitaso #1

Haluatko saada enemmän irti harjoittelustasi tai parantaa notkeuttasi ja toimintakykyäsi arjessa. Nämä liikkuvuusharjoitukset sopivat juuri sinulle!

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "keskitaso", ja se vaatii hieman treenikokemusta, koska harjoitukset edellyttävät jonkin verran kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa.

TREENIOHJELMA:

  • Silta 3 sarjaa x 10 toistoa (kummallakin jalalla)
  • Kyykky ja takareiden venytys 3 sarjaa x 15 toistoa
  • Lantionkierto pilatespalloa vasten 3 sarjaa x 20 toistoa (kummallakin puolella)
  • Skorpioni 3 sarjaa x 10 toistoa (kummallakin puolella)
  • Kosketa jalkoja seisoma-asennosta 2 sarjaa x 60 s
  • Kyykky kierrolla 3 sarja x 15 toistoa (kummallekin puolelle)

Lepää 1 minuutti sarjojen välillä

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.