Liikkuvuusharjoittelu – edistyneet #2

Liikkuvuusharjoittelu – edistyneet #2

Paranna liikkuvuuttasi ja toimintakykyäsi tällä tehokkaalla treeniohjelmalla. Ohjelma sopii liikkuvuutta jo pitkään treenanneille.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saa mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "edistyneet", ja se vaatii kehonhallinnalta, liikkuvuudelta, voimalta ja treenikokemukselta paljon.

TREENIOHJELMA:

  • Lapsiasennosta hyljeasentoon 2 sarjaa x 1 min
  • Kyykky kierrolla 2 sarja x 10 toistoa (kummallekin puolelle)
  • Kiipeämisaskeleet ja sitten push-up-askelkyykky 3 sarjaa x 10 toistoa
  • Yhden jalan rullaus olan yli 3 sarjaa x 10 toistoa (kummallakin jalalla)
  • Keskivartalon kierto pilatespallon päällä 3 sarjaa x 1 min

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.