Liikkuvuusharjoittelu – edistyneet #1

Liikkuvuusharjoittelu – edistyneet #1

Korkean vaikeustason harjoitteluohjelma kokeneille treenaajille, jotka haluavat keskittyä liikkuvuuden parantamiseen.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saa mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "edistyneet", ja se vaatii kehonhallinnalta, liikkuvuudelta, voimalta ja treenikokemukselta paljon.

TREENIOHJELMA:

  • Kolmio 3 sarjaa x 10 toistoa (kummallakin jalalla)
  • Kuperkeikka olan yli 3 sarjaa x 10 toistoa (kummallakin puolella)
  • Lankkuasento jalan ojennuksella 4 sarjaa x 10 toistoa (kummallakin jalalla)
  • Keskivartalon kierto pilatespalloa tukena käyttäen 4 sarjaa x 10 toistoa (kummallakin puolella)
  • Yhden jalan rullaus olan yli 4 sarjaa x 10 toistoa
  • Keskivartalon kierto pilatespallon päällä 4 sarjaa x 60 s

Lepää 1 minuutti sarjojen välillä

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.