Harjoittelu raskauden jälkeen – keskitaso #8

Harjoittelu raskauden jälkeen – keskitaso #8

Vahvista koko kehoa harjoituksilla, jotka on räätälöity erityisesti vastikään lapsen saaneille. Jokaisessa harjoituksessa täytyy pystyä jännittämään pitkäkestoisesti keskivartalon ja lantionpohjan lihaksia.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "keskitaso", ja se vaatii hieman treenikokemusta, koska harjoitukset edellyttävät jonkin verran kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa.

TREENIOHJELMA:

  • Lantionnosto lattialla 3 sarjaa x 15 toistoa
  • Käsipainosoutu 3 sarjaa x 8–12 toistoa (kummallakin puolella)
  • Käänteiset flyes 3 sarjaa x 8–12 toistoa
  • Keskivartalon kierto kuminauhalla 3 sarjaa x 8–12 toistoa (kummallakin puolella)
  • Mountain climber nojapuilla 3 sarjaa x 30 s

Lepää 1 minuutti sarjojen välillä.

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi