Harjoittelu raskauden jälkeen – keskitaso #7

Harjoittelu raskauden jälkeen – keskitaso #7

Tämä treeniohjelma painottaa selkää, rintakehää, olkapäitä ja keskivartaloa ja sopii vastikään lapsen saaneille. Vahva ylävartalo helpottaa sekä imetystä että lapsen kantamista. Jokaisessa harjoituksessa täytyy pystyä jännittämään pitkäkestoisesti keskivartalon ja lantionpohjan lihaksia.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "keskitaso", ja se vaatii hieman treenikokemusta, koska harjoitukset edellyttävät jonkin verran kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa.

TREENIOHJELMA:

  • Aukiveto kuminauhalla 3 sarjaa x 8–12 toistoa
  • Uloskierto kuminauhalla 3 sarjaa x 8–12 toistoa
  • Rinta-flyes 3 sarjaa x 8–12 toistoa
  • Pystypunnerrus istuen 3 sarjaa x 8–12 toistoa
  • Soutu renkailla 3 sarjaa x 8–12 toistoa
  • Käsipainosoutu 3 sarjaa x 8–12 toistoa (kummallakin puolella)

Lepää 1 minuutti sarjojen välillä.

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi