Harjoittelu raskauden jälkeen – keskitaso #4

Harjoittelu raskauden jälkeen – keskitaso #4

Koko vartalon treeniohjelma, joka sopii vastikään lapsen saaneille. Ohjelmassa painotetaan selkä- ja keskivartalon lihasten vahvistamista. Jokaisessa harjoituksessa täytyy pystyä jännittämään pitkäkestoisesti keskivartalon ja lantionpohjan lihaksia.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "keskitaso", ja se vaatii hieman treenikokemusta, koska harjoitukset edellyttävät jonkin verran kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa.

TREENIOHJELMA:

  • Ojentajapunnerrus pään yli kahvakuulalla 3 sarjaa x 8–12 toistoa
  • Yhden jalan lantionnosto 3 sarjaa x 8–20 toistoa (kummallakin puolella)
  • Vauhtipunnerrus sarjaa x 8–12 toistoa
  • Soutu renkailla 3 sarjaa x 8–12 toistoa
  • Käsipainosoutu 3 sarjaa x 8–12 toistoa (kummallakin puolella)
  • Yhden jalan maastaveto levytangolla 3 sarjaa x 8–20 toistoa (kummallakin jalalla)

Lepää 1 minuutti sarjojen välillä

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi