Harjoittelu raskauden jälkeen – keskitaso #2

Harjoittelu raskauden jälkeen – keskitaso #2

Tämä treeniohjelma sopii erinomaisesti jos olet treenannut jo jonkin aikaa raskauden jälkeen ja haluat nyt haastaa sekä voimaasi että keskivartalon lihaksiasi. Jokaisessa harjoituksessa täytyy pystyä jännittämään pitkäkestoisesti keskivartalon ja lantionpohjan lihaksia.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "keskitaso", ja se vaatii hieman treenikokemusta, koska harjoitukset edellyttävät jonkin verran kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa.

TREENIOHJELMA:

  • Lohikäärme 3 sarjaa x 8–12 toistoa
  • Lantionnosto penkkiä vasten 3 sarjaa x 8–12 toistoa
  • Kyykky 3 sarja x 8–20 toistoa
  • Rinta-flyes 3 sarjaa x 8–12 toistoa
  • Reversed flyes 3 sarjaa x 8–12 toistoa
  • Dead bug 3 sarja x 60 s

Lepää 1 minuutti sarjojen välillä

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.