Harjoittelu raskauden jälkeen – edistyneet #2

Harjoittelu raskauden jälkeen – edistyneet #2

Haasta keskivartalon lihaksesi ja kehonhallintasi ELIXIAn treeniohjelmalla, joka on tarkoitettu raskauden jälkeen treenaaville. Jokaisessa harjoituksessa täytyy pystyä jännittämään pitkäkestoisesti keskivartalon ja lantionpohjan lihaksia.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "edistyneet", jolla kehonhallinnalta, liikkuvuudelta, voimalta ja treenikokemukselta vaaditaan paljon.

TREENIOHJELMA:

  • Korkea soutu renkailla 4 sarjaa x 4–6 toistoa
  • Pystypunnerrus istuen 4 sarjaa x 4–6 toistoa
  • Yhden jalan kyykky laatikkoa vasten 4 sarjaa x 4–6 toistoa (kummallakin jalalla)
  • Yhden jalan maastaveto levytangolla 4 sarjaa x 4–6 toistoa (kummallakin jalalla)
  • Dead bug 3 sarja x 60 s
  • Burpees nojapuilla 3 sarjaa x 60 s

Lepää 1–2 minuuttia sarjojen välillä.

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.