Harjoittelu raskauden jälkeen – edistyneet #1

Harjoittelu raskauden jälkeen – edistyneet #1

Koko kehoa vahvistavat harjoitteluohjelma raskauden jälkeiseen harjoitteluun. Tämä ohjelma sopii, jos olet treenannut jo muutaman kuukauden ajan synnytyksen jälkeen. Harjoituksissa täytyy pystyä jännittämään pitkäkestoisesti keskivartalon ja lantionpohjan lihaksia.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "edistyneet", jolla kehonhallinnalta, liikkuvuudelta, voimalta ja treenikokemukselta vaaditaan paljon.

TREENIOHJELMA:

  • Kyykky 4 sarjaa x 4–6 toistoa
  • Lantionnosto levytangon kanssa 4 sarjaa x 4–6 toistoa
  • Eksentrinen punnerrus 4 sarjaa x 4–6 toistoa
  • Käsipainosoutu 4 sarjaa x 4–6 toistoa
  • Mountain climber nojapuilla 3 sarjaa x 60 s
  • Burpees nojapuilla 3 sarjaa x 60 s

Lepää 1–2 minuuttia sarjojen välillä.

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi