Kiinteytyminen – keskitaso #8

Kiinteytyminen – keskitaso #8

Lupaamme, että pääset todella hyvään kuntoon tällä koko vartalon treeniohjelmalla. Saat lisää lihasmassaa, rasvaa palaa ja kuntosi paranee.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "keskitaso", ja se edellyttää hieman treenikokemusta, koska harjoitukset vaativat kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa.

TREENIOHJELMA:

  • Devils press sarjaa x 20 toistoa
  • Kahvakuulaheilautus soutuvedolla 3 sarjaa x 20 toistoa (kummallakin puolella)
  • Käänteinen vipunosto Pilatespallolla 3 sarja x 20 toistoa
  • Vauhtipunnerrus 3 sarjaa x 8–12 toistoa
  • Breakdancer 3 sarjaa x 10 toistoa

 Lepää 1–2 minuuttia sarjojen välillä

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi