Kiinteytyminen – keskitaso #6

Kiinteytyminen – keskitaso #6

Jos haluat päästä todella hyvään kuntoon, on tärkeää keskittyä voimaharjoitteluun, joka haastaa sekä lihakset että keskivartalon sekä harjoituksiin, jotka saavat sykkeen kohoamaan kunnolla.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "keskitaso", ja se edellyttää hieman treenikokemusta, koska harjoitukset vaativat jonki verran kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa.

TREENIOHJELMA:

  • Yhden jalan lantionnosto 3 sarjaa x 10–15 toistoa
  • Yhden käden heilahdus kahvakuulalla 3 sarjaa x 15–20 toistoa (kummallakin kädellä)
  • Selkälihasliike bosu-pallolla 3 sarjaa x 10-15 toistoa
  • Kahvakuulaheilautus soutuvedolla 3 sarjaa x 15–20 toistoa (kummallakin puolella)
  • Yhden jalan burpee 4 sarjaa x 5–10 toistoa (kummallakin jalalla)

Lepää 1–2 minuuttia sarjojen välillä 

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi