Kiinteytyminen – keskitaso #4

Kiinteytyminen – keskitaso #4

Oletko valmis treenaamaan itsesi todella hyvään kuntoon? Tämä koko vartalon treeniohjelma haastaa erityisesti keskivartalon lihakset.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen sai mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "keskitaso", ja se edellyttää hieman treenikokemusta, koska harjoitukset vaativat jonkin verran kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa.

TREENIOHJELMA:

  • Askelkyykky yhden käden työnnöllä 3 sarjaa x 15 toistoa (kummallakin kädellä)
  • Käänteinen vipunosto pilatespallolla 3 sarja x 20 toistoa
  • Korkea soutu käsipainoilla ja sitten kääteiset flyes 3 sarjaa x 10–15 toistoa
  • Donkey kicks 3 sarjaa x 10 toistoa

Lepää 1 minuutti sarjojen välillä

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi