Kiinteytyminen – keskitaso #3

Kiinteytyminen – keskitaso #3

Tämä treeniohjelma sisältää kaiken, mitä tarvitset, jotta saat hyvin treenatun vartalon. Harjoitukset vahvistavat koko vartaloa keskivartalon lihaksia painottaen.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen sai mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "keskitaso", ja se edellyttää hieman treenikokemusta, koska harjoitukset vaativat jonkin verran kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa.

TREENIOHJELMA:

  • Linkkuveitsi käsipainolla 3 sarjaa x 15 toistoa
  • Korkea soutu ja sitten kääteiset flyes 3 sarjaa x 10–15 toistoa
  • T-kierto 3 sarjaa x 20 toistoa
  • Kahvakuulaheilautus soutuvedolla 3 sarjaa x 20 toistoa (kummallakin puolella)
  • Plyo-punnerrukset 3 sarjaa x 10 toistoa

Lepää 1 minuutti sarjojen välillä

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi