Kiinteytyminen – keskitaso #2

Kiinteytyminen – keskitaso #2

Tämä treeniohjelma haastaa keskivartalosi ja vahvistaa koko kehoa. Hanki hyvin treenattu, kiinteä vartalo ELIXIAn Personal Trainereiden kehittämillä treeniohjelmilla.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen sai mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "keskitaso", ja se edellyttää hieman treenikokemusta, koska harjoitukset vaativat kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa.

TREENIOHJELMA:

  • Polvenkoukistus pilatespallolla 3 sarja x 20 toistoa
  • Käänteiset flyes pilatespallolla 3 sarja x 20 toistoa
  • Punnerrus käsipainoilla 3 sarjaa x 20 toistoa
  • Yhden käden heilahdus kahvakuulalla 3 sarjaa x 15–20 toistoa (kummallakin kädellä)
  • Lankku polven vedolla 3 sarjaa x 20 toistoa
  • Hollow rock 3 sarjaa x 20 toistoa

Lepää 1 minuutti sarjojen välillä

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi