Kiinteytyminen – keskitaso #11

Kiinteytyminen – keskitaso #11

Nosta pulssia ja lisää kestävyyttä voimia koettelevilla harjoituksilla.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "keskitaso", ja se edellyttää hieman treenikokemusta, koska harjoitukset vaativat jonkin verran kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa.

TREENIOHJELMA:

  • Kuntopalloisku 3 sarjaa x 40 s
  • Kiipeä kuin hämähäkkimies 3 sarjaa x 40 s
  • Kahvakuulaheilahdus vuorotellen 3 sarjaa x 40 s
  • Luisteluhyppy sivulta toiselle 3 sarjaa x 40 s
  • Kyykkyhyppy 3 sarjaa x 40 s
  • Burpee pitkällä hypyllä 3 sarjaa x 40 s

Lepää 1 minuutti sarjojen välillä

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Taso Keskitaso
Painopistealue Koko vartalo
Välineet Painopallo, kahvakuula
Kesto 30 min

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi