Kiinteytyminen – keskitaso #10

Kiinteytyminen – keskitaso #10

Tämän haastavan treeniohjelman avulla saat todella hyvin treenatun vartalon. Vatsalihaksia vahvistavat harjoitukset auttavat suorittamaan voima- ja kuntoharjoitukset paremmin.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen saisi mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "keskitaso", ja se edellyttää hieman treenikokemusta, koska harjoitukset vaativat jonkin verran kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa.

TREENIOHJELMA:

  • Vatsarutistus bosu-pallolla 3 sarjaa x 20 toistoa
  • Linkkuveitsi käsipainolla 3 sarjaa x 15 toistoa
  • Selkälihasliike bosu-pallolla 3 sarjaa x 20 toistoa
  • Yhden jalan vuorikiipeilijä 3 sarjaa x 20–30 s (kummallakin jalalla)
  • Twist 3 sarjaa x 60 s

Lepää 1 minuutti sarjojen välillä

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi