Kiinteytyminen – keskitaso #1

Kiinteytyminen – keskitaso #1

Haluatko paremman ryhdin ja hyvin treenatun vartalon? Tämä harjoitteluohjelma kehittää voimaa, tasapainoa ja koordinaatiokykyä.

Meillä on kolmen tasoisia ohjelmia (aloittelijat, keskitaso ja edistyneet), jotta jokainen sai mahdollisimman paljon hyötyä harjoittelustaan. Tasojen lähtökohtina ovat kehonhallinta, liikkuvuus, voima ja treenikokemus. Tämän ohjelman taso on "keskitaso", ja se vaatii hieman aiempaa treenikokemusta, koska harjoitukset vaativat  jonkin verran kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa.

TREENIOHJELMA:

  • Kyykky ja askelkyykky 60 s
  • Askelkyykky yhden käden työnnöllä 3 sarjaa x 10 toistoa (kummallakin kädellä)
  • Vatsarutistus bosu-pallolla 3 sarjaa x 20 toistoa
  • Selkälihasliike bosu-pallolla 3 sarjaa x 20 toistoa
  • Yhden jalan lantionnosto lattialla 3 sarjaa x 15 toistoa (kummallakin jalalla)
  • Yksipuolinen lantionnosto bosu-palloa vasten 3 sarjaa x 15 toistoa (kummallakin puolella)

Lepää 1 minuutti sarjojen välillä.

ELIXIA ei vastaa mahdollisista vammoista tai muista terveysvaikutuksista, jotka voivat aiheutua näiden harjoitteluohjelmien sisältämistä tiedoista. Oman turvallisuutesi vuoksi suosittelemme käymään lääkärissä varmistamassa, että terveytesi on hyvä, ennen kuin aloitat harjoitteluohjelman. Jos olet epävarma, onko tekniikkasi oikea harjoitusta tehdessäsi, voit pyytää neuvoa ELIXIAn Personal Trainereilta.

Tutustu vaihtoehtoihin ja kokoa oma palvelupakettisi.

Liity jäseneksi